Ako prebieha cvičenie BODYVIVE 3.1 + video

BODYVIVE® 3.1 je hodina kombinovaného tréningu, ktorá sa zameriava na kardio, silu a strednú časť tela. Na začiatku si zahrejete celé telo jednoduchými pohybmi. Prvá časť hodiny pozostáva zo základných kardio pohybov a druhá časť je zameraná na funkčnú silu, ktorú budujete pomocou expanderov. Hodina končí aktívnou rekuperáciou. kde budete pracovať na stabilite a mobilite pomocou tréningu strednej časti tela, aby ste znovu naštartovali svoj organizmus.

Dĺžka cvičenia: 45 minút

Najčastejšie otázky o cvičení:

Ako veľmi fyzicky zdatný musím byť?

Na to, aby ste mohli vyskúšať BODYVIVE™ 3.1 prvýkrát, stačí, aby ste sa vedeli hýbať. Nepotrebujete žiadne predchádzajúce skúsenosti s cvičením.

Ako často by som mal cvičiť BODYVIVE™ 3.1 ?

LES MILLS odporúča cvičiť 2-3 krát týždenne.

Čo dosiahneš vďaka cvičeniu BODYVIVE™ 3.1 ?

BODYVIVE™ 3.1 ponúka výhody všetkých programov LES MILLS. zábavná a motivujúca lekcia, ktorá vám dodá úžasné výsledky.

S lekciou BODYVIVE® 3.1 dosiahnete:

  • Zlepšenie kardia výdrže.
  • Zlepšenie sily.
  • Lepšia flexibilita.
  • Zlepšenie stability stredu tela a rovnováhy.
  • Vzpriamený postoj.
  • Môže viesť k úbytku váhy vďaka zvýšenému spaľovaniu kalórií.
  • Posilnenie vašich kostí a prevenciu osteoporózy.

Čo si mám vziať so sebou na hodinu ?

Pohodlné športové oblečenie

Kvalitné, pevné topánky

Fľašu s vodou a uterák

Expander ti bude poskytnutý

 

Poďme si povedať, ako vyzerá typická hodina BODYVIVE 3.1

  1. ROZCVIČKA

Hodina začína základnými zahrievacími pohybmi.

  1. KARDIO 1

Zameriavame sa na veľké pohyby, napr. svaly nôh zapájame do hĺbky drepmi a výpadmi, čím si nastavuje dobré držanie tela, aby sme vedeli trénovať bezpečne, tvrdo a zvyšovali tepovú frekvenciu.

  1. KARDIO 2

Počas cvičenia sa bavíme jednoduchými tanečnými pohybmi, čim si vytvárame koordináciu celého cvičenia.

  1. KARDIO 3

Intenzita sa zvyšuje jednoduchými, ale silnými atletickými pohybmi.

  1. VYVRCHOLENIE KARDIA

To je najvyššia intenzita z celej hodiny. Toto je vaša posledná šanca zvýšiť tepovú frekvenciu silnými pohybmi celého tela.

  1. DYNAMICKÁ SILA

Funkčné silové cvičenia, ktoré vyburcujú vrchnú aj spodnú časť tela pomocou expanderov.

  1. BEDRÁ

Pokračujeme s expandermi a zameriavame sa na budovanie sily a stability bedrových svalov.

  1. CORE 1 (stred tela)

Posilníte a tonizujete stred tela pomocou cvičení inšpirovaných pilatesom.

  1. AKTÍVNE ZOTAVENIE

Cviky nižšej intenzity, ktoré sa zameriavajú na stabilitu a mobilitu, aby ste dokázali znovu obnoviť energiu na konci hodiny.

 

Pozrite si ukážku z cvičenia BODYVIVE 3.1

Využi prvú hodinu zadarmo

Rezervuj si miesto na tréningu: trening.addictionclub.sk

Späť na BLOG